زمان و مکان تحویل مدارک زائرین عتبات دانشگاهیان تعیین شد

۱۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۶ کد : ۱۲۵۰۰ اطلاعیه ها اسلاید اصلی اسلاید روابط عمومی
تعداد بازدید:۶۰۸

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مدارک لازم زائرین اصلی و ذخیره را برای اعزام به عتبات دانشگاهیان اعلام کرد.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت‌نام باید برای ارائه مدارک، بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، به دفاتر ستاد در استان محل تحصیل یا تدریس خود مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای ارائه مدارک، طبق زمان‌بندی که در دفترچه راهنما قید شده به منزله انصراف از اعزام تلقی و از افراد ذخیره جایگزین می‌شود.

برنامه زمانی برای تحویل مدارک حداقل یک ماه قبل از اعزام است و زائرین باید مدارک خود را به موقع و کامل تحویل دهند.

اصل گذرنامه (تا ۶ ماه پس از سفر باید اعتبار داشته باشد)، گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و حکم کارگزینی برای اساتید و کارمندان، دو قطعه عکس رنگی ۳*۲ یا ۴*۳ (پشت زمینه سفید و تمام رخ)، اصل شناسنامه و عقدنامه (ویژه زائرین متاهل) برای ثبت‌نام ضروری است.

همچنین دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند باید فرم تعهد نامه را تکمیل و به همراه کپی کارت ملی، شناسنامه و ضامن، تحویل رابط عتبات در استان خود نمایند تا ستاد نسبت به تهیه مجوز خروج از کشور اقدام کنند. مهلت تحویل فرم تعهد‌نامه برای کاروانهای اعزامی بهمن حداکثر تا ۱۸ دی و برای کاروانهای اسفند به بعد حداکثر تا ۲۵ دی است.

زمان تحویل مدارک برای هر کاروان مشخص و حدود یک ماه قبل از اعزام است و زائرین اصلی و ذخیره یک ماه پیش از اعزام باید مدارک خود را به دفتر ستاد در استان محل تحصیل خود تحویل دهند.

زائرینی که در کاروان‌های بهمن اعزام می‌شوند به دلیل فرصت محدود، باید سریعتر مدارک خود را تحویل دهند و مشمول زمان‌بندی فوق نخواهند شد.

اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات به صورت استانی و از محل تحصیل یا تدریس دانشجویان و اساتید انجام خواهد شد.


۳ رای