اطلاعیه راه اندازی سامانه درخواست پست الکترونیک ویژه اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد

۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۰ کد : ۱۲۴۵۸ دانشکده ها اطلاعیه ها اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۲۱۱۹

بدینوسیله به اطلاع کلیه کاربران واحد تهران جنوب می رساند سامانه مدیریت درخواست های سرویس پست الکترونیکی توسط اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ اول دی ماه ۹۶ راه اندازی می شود.
لذا استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند بدون مراجعه حضوری و یا انجام مکاتبات اداری، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست صدور و تغییر گذر واژه پست الکترونیکی خود از طریق این سامانه اقدام نمایند. شایان ذکر است دستورالعمل بهره برداری از سامانه در آدرس زیر گنجانده شده است.

http://mail_req.azad.ac.ir/Access/Login


( ۹ )

نظر شما :